צור קשר

שירות

deal-small-business-strip-183

למה אצלנו

נסיון: וותק של למעלה מ-30
שנה בתחום הדפסת החולצות.

איכות: שימוש בצבעים וחומרים
ברמה גבוהה.

מחיר: ללא מתחרים!

מידע כללי

  • הדפסה על חולצות
    03-05-2014
    הדפסה על חולצות לחתונה הערב הגדול בחיינו הגיע ואנחנו מתחתנים הנצחת האירוע שלכם בחולצות מתחתנים? בואו...
  • הדפסה על חולצות
    12-04-2014
    הדפסה על חולצות פתח תקווה אם אתם רוצים להדפיס על חולצות בפתח תקווה אנו נשמח להעניק לכם שירות מעולה ומהיר....
  • הדפסה על חולצות
    20-03-2014
    הדפסה על חולצות דריי פיט     בא לכם להתחדש כפי שלא התחדשתם מעולם? רק אצלנו מבחר חולצות שאתם יכולים...
  • הדפסה על חולצות
    05-03-2014
    הדפסה על חולצות לגני ילדים חולצות רבותי חולצות! רק אצלנו בבר אילן הלבשה רק היום הדפסה איכותית על חולצות לגני...
  • הדפסה על חולצות
    26-02-2014
    הדפסה על חולצות לעסקים הדפסה על חולצות לעסקים – חולצות לכנסים עולם העסקים הוא עולם עשיר מאוד ותחרותי. כאשר...

מוצרי פרסום

בר-אילן מציגים מגוון מוצרים פרסום, פתרונות שיווק קריאטיבים לעסקים גדולים וקטנים.

ניתן למצוא בין מוצרינו:

    מתנות לעובדים
    מתנות לכנסים
    מתנות לחג
    עטים
    מחזיקי מפתחות - במגוון רחב של סוגים כגו: פנס לד, חמסה ועוד...
    גימיקים מגניבים
    כדור לחץ
    ועוד רבים אחרים.

לפרטים נוספים מומלץ לעיין בקטלגו מוצרי הפרסוםשלנו

על מוצרי פרסום - ואיך עובד הפרסום נכון

הדפסה על מוצרי פרסום

הדפסה על מוצרי פרסום נחשבת לגימיק החדש של חברות הפרסום בישראל. בעוד המילה מיתון מחלחלת לכל מקום בשוק העסקים, שוק מוצרי הפרסום פורח ועולה עם הזמן. אם בעבר נחשבה הדפסה על מוצרי פרסום כאקט נואש של חברות המעוניינות בפרסום בכל מחיר, היום התהפך המצב מאה ושמונים מעלות. חברות רבות שבעבר בזו למערכת מוצרי הפרסום החלה להתעניין בשוק ואף להתמקצע בו. חברות רבות ראו כי האפשרויות בתחום מוצרי הפרסום הן כמעט בלתי מוגבלות וכמעט כל לקוח מתעניין במתנות שיש לחברה להציע. כל לקוח ממוצע יעדיף מתנת חינם על פני פרסומת מפוצצת בטלוויזיה ואם כך, הלקוח מקבל את מה שחפצה נפשו. כך נוצרה הפריחה בשוק של הדפסה על מוצרי פרסום ונוצר הרעש המלווה כל הדפסה וחלוקה של המוצרים בעולם העסקים וברחוב.

הדפסה על מוצרי פרסום-כל ההיגיון העומד מאחורי הבחירה החדשה

הפתעות מיוחדות לאירועים


כל אירוע של חברה, בין אם מדובר בהשקה חדשה או הרמת כוסית, ילווה במתנה כלשהי לנוכחים. לאורך כל השנים המתנות הללו נלקחו מהתחום של הדפסה על מוצרי פרסום ולכן היו חדגוניות וקבועות. בכל פעם העובדים היו מקבלים עטים או ספלים שאוחסנו עמוק בארון ולא הוצאו לשימוש מעולם. אחסון זה סתר את מטרת הדפסת הכוסות וגרם לשבירת ראש בעולם הדפוס. כיצד הופכים את מוצרי הפרסום לאטרקטיביים ורלוונטיים לקהל? בחברות הדפוס הרימו את הכפפה והחליטו לייצר מוצרי פרסום מיוחדים ברי הדפסה, שיהיו מעט מיוחדים יותר ויעזרו להפוך את מוצרי הפרסום לשימושיים. עם הזמן הלכו ההפתעות והשתכללו וכיום ניתן למצוא מוצרים כמו זיכרון נייד מחולקים כמוצרי פרסום לכל דבר. המוצרים הפכו לשימושיים יותר ומתוך כך למפרסמים הרבה יותר.

חיזוק המותג

גם אם לא נודה בכך בפה מלא, תת המודע שלנו פועל באופן חזק ביותר ומותיר עלינו רושם רב. לא כל מילה שאנו רואים נקלטת בהכרה המלאה שלנו, אך תת המודע סופג הכול פנימה ומוציא זאת ברגעים הלא צפויים ביותר. סיבות אלו גורמות לרצון שיראו את שם המותג שלנו כמה שיותר פעמים ובכל מקום אפשרי. כאשר אדם רואה את שם המותג על העט, הספל, הזיכרון הנייד וכיסוי המחשב, השם נקלט ונכנס לתוך הראש. כאשר אותו אדם יעמוד בפני בחירה של מספר חברות המותג שיהיה הכי חזק בעיניו הוא זה שאת מוצריו הוא ירכוש. מאחר והמותג חזק במספר הפעמים שבו הוא מופיע לנגד עיניו, אין ספק שהחלטה של הדפסה על מוצרי פרסום היא אחת ההחלטות הפרסומיות הטובות ביותר שעסק יכול להחליט.

תחושת שייכות

לא רק ללקוחות יש צורך במוצרי פרסום אלא גם ואולי בעיקר לעובדי החברה. עובד חברה הרואה בביתו מוצרים רבים של החברה מפארים את מדפיו ומהווים עזרים בחיי היום-יום ירגיש כי החברה דואגת לו. גם אם לעיתים ההרגשה לא תהיה נכונה במלוא מאת האחוזים וגם אם העובד חווה קשיים במקום העבודה, תחושת השייכות החזקה שמקבל העובד ממוצרי החברה מתגברת על הכול. ועל אותה המשוואה, ככל שיש בבית העובד יותר מוצרים של החברה הוא ירגיש מחובר ושייך יותר אל החברה והמותג.

תחושת הערכה כלפי העובדים

כל נתינה גורמת לך לאהוב ולהעריך את האדם שלו הענקת. תובנה זו עוזרת להבין שלא רק העובדים הם המרוויחים משטף המוצרים המציפים את בתיהם ומשייכים אותם לחברה. החברה עצמה מרוויחה מיכולת הנתינה שלה לעובדים. ככל שבעל החברה משקיע ונותן יותר לעובדים שלו, כך הוא ירגיש מחובר וקשור אליהם. הנתינה אינה מסתיימת במתנה עצמה, אלא מתחילה תהליך עמוק של חיבור והבנה בין הנותן למקבל. הקשר הוא דו צדדי וכך יוצא שלא רק עובדי החברה מרוויחים אלא גם הבעלים. יש החושבים שבמקרה זה הבעלים מרוויח הרבה יותר מעובדים המקבלים מתנות קטנות. בעל המפעל זוכה במתנה גדולה הרבה יותר, צוות אהוב ומגובש המעוניין לעבוד למען החברה שלו.

בחברת "בר-אילן הלבשה" מעוניינים לעזור לכל חברה להגשים את החזון העסקי שלה ולהפוך אותו למציאות. הדפסה על מוצרי פרסום היא אחד התחומים המפותחים ביותר בחברה והיא יכולה להעניק לכל לקוח מניסיונה העשיר ואיכויותיה המגוונות בעולם הדפוס.

מעוניינים להצטרף לעולם הדפוס האיכותי, האמין והטוב ביותר בשוק? התקשרו עוד היום אל "בר-אילן הלבשה" ולא תצטערו.

03-6820116